9 Feb 2011

Tiket TGV Cenemas dari Nuffnang

Salam..
Semalam buka e-mail..nampak ada e-mail dari Nuffnang. Terus buka dan baca..waaaahhhh... Nuffnang nak bagi tiket free tengok wayang sempene hari jadi akak pada 10 feb ini. Memula baca macam tak percaya aje..maklumlah email tu dalam bahasa Inggeris.. kut-kut lah akak ni tersalah translate ke..nanti  lain yang di baca..lain pulak yang akak faham..hehehe..


Petang tadi..bila Oya balik dari office..akak suruh dia baca balik email tu.. Haah..betul laa! kata Oya. Yahooo! sukanya akak hingga tak terkata. Tak sangka pula Nuffnang sudi menghadiahkan akak tiket wayang percuma di TGV Cinemas pada hari jadi akak. Kiranya ini birthday surprise..hadiah pertama yang akak terima pada hari jadi akak tahun ini. Bukan satu keping tiket tau! tapi.. 4 keping!! yahooo! banyak ni..nak ajak sape ekk?

Hari Jumaat ni..akak nak melancong ke Puket..balik pada hari Isnin. Sempat lagi nak ambil tiket sebelum 28hb Feb ni. Terima kasih banyak pada team Nuffnang.. akak sayang uoll..kerana beri perhatian dan peluang pada blog akak yang tak seberapa ini . Terimakasih.

6 comments:

  1. wow...nuffnang ingat bday akak! best ! haha

    ReplyDelete
  2. wow lal yon beruntung dpt tiket free...leh g nonton. Baik betul hati cik nuff kan...

    ReplyDelete
  3. zures..
    cik nuff memang baik hati..:]

    ReplyDelete

ping