4 Sep 2010

terkenang..

Hari nie mula berkemas rumah. Dah lama sangat rasanya tak berkemas. Hari-hari biasa buat yang wajib aje..sapu sampah..mop pun 2 minggu sekali kut..takpun ikut sempat aje.Semua ruang dah bersawang sana sini.huh!
Bila belek-belek barang hiasan dalam rumah nie..setiap satu ada kenangannya tersendiri..
Hiasan ini asalnya dulang, hadiah dari sahabat kakyon 20 tahun dulu.dah buruk sangat, tapi sayang nak buang..sebab ia ada kenangannya yang tersendiri. Nak nampakkan ia kekal cantik dan boleh dipandang selalu ..kakyon decoupage kan dia. Tapi bukan kakyon yang buat, ia hasil kerjatangan wanie, salah seorang rakan maya kakyon yang sudah lama kakyon kenal. Kemas dan cantik hasil kerjatangannya.

2 comments:

  1. ehehe kak yon...lama dah tu kan? bling bling tu still ada lg ek ? ahaha...

    ReplyDelete
  2. hehe wanie..masa tu kan zaman kita semua tengah ngetop kat..ehem.ehem..ekekek..

    ReplyDelete

ping