29 Oct 2010

Bukan sekadar hiasan part 2

Loceng-loceng ni kakyon beli sempena memperingati bulan kelahiran anak-anak dan kami suami isteri. Secara tidak langsung..bila duduk sorang2..terpandang aje loceng2, teringat bulan kelahiran mereka. Manalah tahu..kut esok2..lupalak..bila pandang loceng2 tu..boleh ingat balik. February bulan kelahiran kakyon dan Ai,june papa,julai ulangtahun akad nikah dan ulang tahun kelahiran sham, oktober anas dan oya.
Mulanya nak buat koleksi kasut, sempat beli 2 bulan aje. Bulan2 lain tak jumpa. dah kehabisan bulan kut! hehehe..
Ada itik tu kenapa?


Dulu kakyon berniaga di satu forum. Salah satu barangannya itik2 nilah. Dapat sambutan hangat.online dan off line juga. hangatnya..ala2 Lina Hangatlah masa tu..hihi.Ade beberapa ketoi tak habis jual. Sayang pulak. Letak ajelah kat situ..takkan nak di pecah2kan pulak ye..



2 comments:

  1. salam kakyon, comel nyer bell tuu..itik tu pun kiut..sal punya itik yg beli ngan akak duk dalam para gak..kekadang kan nilai sesuatu benda tu bukan terletak pada harga tapi bergantung pada kita sendiri menilaikannya :-)

    ReplyDelete
  2. w'slm salmi, akak ingat lagi sal beli itik dr akak.betul tu sal..nilai sesuatu brg bukan terletak pada harganya..tapi kita saja yang tahu menilainya..

    ReplyDelete

ping