9 May 2011

kraftangan ku lagi..

Salam..

Sedang bertungkus lumus menyiapkan bunga telur untuk majlis tak lama lagi .Rasa puas hati dapat membuat sendiri idea kretiviti sendiri. Bukan tidak menyukai yang sedia ada di kedai..tapi tidak dapat memenuhi citarasa dan thema yang kami impikan..


8 comments:

  1. Salam kak selamat hari ibu yee
    cantik le bunga telur tu...warna pun bekenan pin n white
    mmg kalau buat sendiri puas hati...
    sy nak buat cukur jambul bby..sesuai tak kalau sy buat bunga mcm akk ni...yg daun hijau tu akk letak cam ne

    ReplyDelete
  2. w'slm sheila..
    cantikkan..nmpk lembut n sejuk aje..:)

    sesuai sangat.itu bkn daun,kak buat tmpat gntung telor atau coklat.gula2 ke..ikut suka.nnti kak tepak gmbr dr tepi ye..

    ReplyDelete
  3. sejuk mata memandang. guna kertas ape tu?

    ReplyDelete
  4. hijau dan putih, gabungan warna sejukkan.kak guna reben kertas.

    ReplyDelete
  5. tq kak..ok gak tu nak jyga negok pioc dari tepi tak puas memandang nyaheheh

    ReplyDelete
  6. shiela..
    kak dah upload.

    ReplyDelete
  7. ass'kum kak rose..

    memang cantik kak bunga ni ..warna dia tu kenan saya..kertas reben tu memang dah sedia kedut kan kak..

    .

    ReplyDelete
  8. wslm inna..
    terimakasih.putih pink hijau gabungan warna lembut.tengok warna putih tu teringat halua kundur..hehe
    reban tu memang berkedut..kena bukak dulu baru bentukkan.

    ReplyDelete

ping