15 Aug 2012

pencinta corelle

Assalam..
akk ni memang corelle lover..kiranya akk ni pencinta pinggan mangkok corelle sejak dulu lagi. akk suka pinggan ni sbb dia ringan.rasa melayang aje bawak/pegang dan tak lenguh tangan kalau basuh banyak mana pun..

akk ada beberapa koleksi corelle lagi. entry kali  ini..akk tepekkan gambar set bunga sakura ini dulu..
set bunga sakura sangat menarik minat akk sejak pertama kali melihatnya. ini design bunga baru. corak bunga yang kecil berwarna pink sangat menarik hati. akk membelinya secara berdikit setiap kali akk  berkunjung ke langkawi. langkawi tu kan ibarat syurga pada wanita yang minat membeli pinggan mangkok!
tempat biasa pinggan mangkok ni akk letakkan dalam kabinet kaca. sempena hari raya kali ini akk meletakkanya di atas kabinet di ruang makan. set corelle bunga sakura ini yang akan akk gunakan sebagai bekas hidangan untuk kami sekeluarga dan juga tetamu yang datang pada hari raya nanti..





layanlah gambar ni dulu. lain kali akk akan entry kan lagi corak bunga corelle lain yang akk ada..jumpa lagi..daaaaa!






5 comments:

  1. salam kak yon ..cayalah .tak sabar bk tgk koleksi seterusnya ..huhuhhuu,,,,sumber inspirasi,.kalu ada offer di mana2 roger lah saya yea

    ReplyDelete
  2. w'salam azumaya..
    Kita sama ekk. Koleksi akk semua tak cukup setnya..hihi.insyaallah..

    ReplyDelete
  3. salam kak yon...sya yang dok langkawi ni pun sebijik pun tarakk lagi...ingat nak suka se set dua utk koleksi..alang2 dok langkwi ni kan...kak yon kalo mai langkawi...singgah2 la ke pondok sya yerk....:)

    ReplyDelete
  4. Salam sya..selamat hari raya.

    Akk selalu gi langkawi.boleh akk singgah nnti ye.
    Alang dh duk langkawi..rasa rugi tak beli.esok2 harga dah jadimahal..:)

    ReplyDelete
  5. Akak tau x harga corelle square pure white 30 pcs kt langkawi

    ReplyDelete

ping