10 May 2011

bila idea sudah datang..

Salam..
Bila idea sudah datang mencurah-curah...tak dapat di tahan-tahan. Harus segera di aplikasikan..kalau tidak nanti terlupa. Bila idea sudah datang..tumpuan minda hanya ke arah itu. Selagi belum terlaksana..selagi itulah minda ini berpusing macam gasing..memikir..memikir..memikir. Bila sudah terlaksana..baru rasa lega.

Kalau nak ikutkan tak perlulah di kongsi disini. Tapi kakyon nak berkongsi juga disini..dengan sedikit kreativiti yang ada yang Allah berikan pada kakyon...:)


Rasa macam ada kekurangan sedikit . Takpe, nanti buat penambah baikkan. Ini cuma sample saja. Agak-agaknya lah kan..kalau tetamu yang datang dapat seorang sejambak..seronok tak?..cer komen sikit  : )

2 comments:

  1. Salam kak yon
    akk ni kretif le sagat cantik saya dah rambang mata negok ni yg mana satu nak buat utk bby cukur jambul nnt...leta coklat menarik tu..akk leh cloosup pic bagian tepi tak...nak negok cam ne bentuknya

    ReplyDelete
  2. w'slm sheila..
    taklah kreatif sangat.ada idea bolehla kita kongsi.
    memang comel klau buat majlis cukur jambul.masa tengah marhaban..semua org dpt sorang satu.mesti semua org senyum smpai telinga..:P

    ReplyDelete

ping