26 Oct 2010

hasil keras tanganku

Inilah hasil kerja tangan kakyon semalam dan hari ini. Ada peluang duduk kat rumah..ambik kesempatan buat apa-apa yang boleh mengembirakan hati. Menjahit ni boleh membuatkan kita leka. Secara tak langsung bolehlah merehatkan minda dan melupakan seketika masaalah..kalau ada..
Alas meja ni.. kain nya lebihan dari kain langsir yang kakyon tempah di nilai. cukup-cukup aje. Lapik atas yang berbunga tu perlukan 1 meter kain bidang 60 inchi. Yang bahagian bawah tu..perlukan kain 3.5 meter..kalau kainnya bidang 45 inchi.


13 comments:

  1. salam kak yon..cantik lah alas meja tu...wah ader kemahiran mjahit rupanya kakak ku ini..bgus2 kak.....saya suka combination warnanya...

    ReplyDelete
  2. siti, kakyon letak2 aje..

    ReplyDelete
  3. w'slm lenda,
    bolehlah utk pakai sendiri..
    dulu sukakan pink..skrg dah tukar, suka hiaju pink/peach pulak. hijau tu yang buat suasana rasa sejuk aje.

    ReplyDelete
  4. kalo tgn dah seni tu letak pun jd cntik=)=)

    ReplyDelete
  5. kakyon..
    cantik gabungan warna kain tu...
    kita suka warna cenggini...sejuk..

    ReplyDelete
  6. Letak biasa aje siti..Gabungan warna tu yang nmpk serasi dan cantik.

    ReplyDelete
  7. buat masa ni..inilah warna pilihan kita..memang redup aje dlm rmh..tu yang nak lepak kat rmh aje..hehe

    ReplyDelete
  8. Cantik sangat kak yon

    ReplyDelete
  9. zures..terimakasih..:)

    ReplyDelete
  10. salam.. tak keras lah tue, kalau org tak tau gamak tanya kat mana beli :)

    ReplyDelete
  11. w'slm Azima,
    dah tentulah beli kat "yons home decor" :)

    ReplyDelete
  12. Salam kak yon

    agak2nya boleh tak saya tempah alas meja tepi separa bulat dr kak yon? nak jahit sendiri xda mesin jahit...dah lama mengidam alas meja camtu...puas cari x jumpa

    kak yon email saya di azlina.i.baharum@my.pwc.com

    pls pls pls

    ReplyDelete

ping